Vivians Multimedie

Friday, November 17, 2006

Lyd stafetten igen


Det har være en stor blandet fornøjelse at være med i den. Jeg har følt at den var helt ude af planen og kunne ikke gennemskue hvem der har gjort hvad. Jeg har ikke kunne følge rækkefølgen om hvem der ligger lyd på og hvem der ligger billed ud.... Ja alt i alt har jeg bare hadet denne øvelse.

Jeg må jo nok erkende at når jeg ikke har styr / kontrol på noget bliver jeg usikker.
Jeg har bare haft lyst til at springe denne øvels over, men så kommer stædigheden og fighteren op i mig og så vil jeg det bare....... Jeg har lært af denne øvelse at ting kræver klare regler og retningslinier. Ellers opstår forvirringen og usikkeheden. Det er vigtigt at være klar og tydelig. Men nu er den overstået og jeg må vidre....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home